Betöltés...

FAQ

Mi történik az adataimmal? Mennyire vannak biztonságban?

A biztonságot nagyon komolyan vesszük. A személyes információkat szigorúan bizalmasan kezeljük. Személyes adatait kizárólag az adott ügylettel kapcsolatban használjuk fel. További biztonságot jelent, hogy a Glamira nem tárolja a bankkártyák számát adatbázisában. A tranzakció befejezése után bankkártyája számához senki sem fér hozzá. További információkat az Adatvédelmi Irányelvek elolvasásából tudhat meg.

Megváltoztathatom a rendelésemet miután már elküldtem azt?

Igen, erre van lehetőség, de csak a vevőszolgálatunknál, telefonon. Lehetőleg minél hamarabb.

Minden termékre van garancia?

Minden Glamira márkájú termékre van gyártói garancia. Temészetesen minden termékünkre vonatkozik a törvényileg meghatározott garanciális kötelezettség.

Hogyan keressek egy konkrét terméket?

Ha egy konkrét terméket keres, használja a keresőablakot az oldal felső részen, például írja be a termék azonosítót.

Amennyiben nem szeretne kulcsszóra keresni, termék azonosítóra vagy terméknévre stb., hanem konkrét tulajdonságokat vagy színeket keres, leszűkítheti a keresést a baloldalon található szűrők segítségével.

Elfelejtettem a jelszavam. Hogyan kaphatok új jelszót?

Kattintson a menüben a „Bejelentkezés” gombra, majd válassza az „Elfelejtett jelszó” linket, írja be az e-mail címét, melyre hamarosan megküldjük az új jelszavát.

Vásároltam egy gyűrűt, de nem jó a mérete. Mit tehetek?

A vásárlástól számított 60 napon belül minden termékünk visszaküldhető, amennyiben a körülmények a Visszáru Irányelvekben leírtaknak megfelelnek. Egy alkalommal lehetősége van ingyenes átméretezést kérni, vagy visszaküldheti a gyűrűt, hogy visszaküldhessük pénzét vagy Galmira számlájára helyezzük azt. Ne felejtse el, hogy ez a lehetőség gravírozott gyűrűkre nem vonatkozik.

Milyen lehetőségeim vannak a fizetésre?

Kattintson ide fizetéssel kapcsolatos információkért Fizetés

Nem sikerült PayPal-on keresztül fizetnem. Mit tegyek?

Ha nem kapott fizetési megerősítést a PayPal rendszerétől, kérjük vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal e-mailben a service@GLAMIRA.hu. címen. Örömmel segítünk.

Van egy utalványom, mi a teendő?

Válasszon egy terméket és tegye a bevásárlókosárba. Mielőtt lezárná és elküldené rendelését, érvényesítheti utalványát, ha a kódot beírja az „Utalvány beváltása” részben az oldal bal oldalán. Ne felejtse, hogy egy vásárláshoz csak egy utalványt használhat fel.

Kártyám adatait törlik miután elküldtem megrendelésemet?

Nem tároljuk kártyája, vagy számlázási címének adatait rendszerünkben.

Online vásárláskor kell ÁFA-t fizetni?

Minden interneten szereplő ár tartalmaz ÁFA-t.

Rendelésem feldolgozása mennyi időt vesz igénybe?

A megrendelés feldolgozásának időigénye attól függ, hogy adatai mennyi idő alatt futnak át rendszerünkön. Amikor egy vásárló credit/debit kártyával fizetendő megrendelést küld, a kártyainformációkat szigorúan ellenőrizzük, hogy a maximális biztonságot biztosítani tudjuk, és megakadályozzuk a kártyás fizetéssel kapcsolatos lehetséges visszaéléseket. Elképzelhető hogy bankja biztonsági ellenőrzést végez, mielőtt érvényesíti az utalást. Amennyiben minden részlet rendben van, és megerősített, a megrendelését feldolgozzuk – amennyiben a termék készleten van – vagy legyártjuk. Megrendelt termékét a lehető legkorábban küldjük.

Hogyan tudom lemondani megrendelésemet?

A rendelés lemondásának lehetősége sok tényezőtől függ. Amennyiben le kíván mondani egy megrendelést, kérjük, írjon e-mailt a következő címre: service@GLAMIRA.hu. Fontos, hogy a megrendelés számot is írja meg nekünk, így a lehető leggyorsabban tudjuk ellenőrizni rendelése státuszát és intézni kérését. Vevőszolgálatunk örömmel válaszol kérdésére és nyújt további felvilágosítást. Ne felejtse, addig lehet lemondani egy megrendelést, amíg a gyártás nem kezdődött meg.

Regisztrálnom kell mielőtt rendelek?

Az online megrendelését az online áruház tudja fogadni vevői fiókján keresztül, vagy akkor, ha csak vendégként van az oldalon. Vevői fiók nyitása az online áruház oldalon sok jövőbeni előnyt jelent. Például módosítani tudja adatit, ha ez szükséges, vagy követni tudja megrendelése státuszát.

Más országba lehetséges a szállítás?

Minden GLAMIRA üzlet helyi szervezetként működik, így más országba való szállítás nem lehetséges.

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Szállítással kapcsolatos információkért kattintson ide.

Mennyi ideig tart, amíg rendelésem megérkezik?

A termék szállítására vonatkozó információt megtalálja a termék adatainál. Aznap amikor a termék elhagyja a Galmira raktárát, kap egy szállítást megerősítő e-mailt. Ebben talál egy linket is, amin követni tudja terméke státuszát. Ettől az időponttól számítva rendelése 5-7 munkanapon belül megérkezik. Kérjük, vegye figyelembe, hogy megrendelését nem áll módunkban feldolgozni, amíg a fizetés nem érkezik be. Erre vonatkozó további információkat a „Fizetési módok” alatt talál.

Hogyan tudom követni csomagom státuszát?

A csomag követéséhez a visszaigazoló e-mailben kapott DHL fuvarlevélszámot kell beírnia a DHL weboldalán.

Nem kaptam meg a csomagomat. Mi a teendő?

Kérjük, nézze meg a DHL weboldalán hol található a csomagja. Amennyiben több, mint négy napja nincs státuszfrissítés, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a service@GLAMIRA.hu címen. Felvesszük a kapcsolatot a DHL-el hogy megtudjuk hol a csomag, ill. hogy elveszett-e a kiszállítás során. Amennyiben nem kapott DHL fuvarlevélszámot, kérjük, hogy azonnal értesítse vevőszolgálatunkat.

Mennyi egy megrendelés szállítási költsége?

Szállítási költségekkel kapcsolatos információkést kattintson ide.

Hogyan iratkozhatok fel a GLAMIRA.hu oldalra?

Kattintson a “Bejelentkezés” gombra az oldal felső részén. Ezután automatikusan a „Belépés vagy Regisztráció” lapra irányítjuk át, ahol megtalálja a regsiztációs úrlapot. Ha az összes mezőt kitöltötte, kapni fog egy megerősítő e-mailt. Ezután kap egy megerősítő e-mailt, így be tud jelentkezni vevői fiókjába, és meg tudja adni a hiányzó adatokat. A címlista opció lehetőséget ad különböző címek megadására, ami fontos lehet amennyiben a számlázási és a szállítási cím eltér. Ne feledje, hogy regisztrálni megrendelés közben is van lehetősége.

Hogyan tudom megváltoztatni elmentett adataimat?

Adatai megváltoztatásához be kell jelentkeznie vevői fiókjába e-mail címe segítségével. Itt meg tudja változtatni mentett adatait, a „fiók adatok megváltoztatása” menüpont alatt.

Adataim biztonságban vannak?

Mi gondoskodunk arról, hogy adatait bizalmasan kezeljük, és titkosításra SSL-t (Secure-Socket-Layer – tikosításra használt szoftver) alkalmazunk. Harmadik személy nem tudja olvasni a megrendelését, nevét, címét, bankkártya vagy banki adatait tartalmazó titkosított információt.

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Leiratkozhat vevői fiókján keresztül, vagy az aktuális hírlevél tetején vagy alján található „Leiratkozás” linkre kattintva.

Hogyan lehetek biztos abban, hogy a megfelelő gyűrűméretet kapom majd?

Gyűrűmérete pontos meghatározására különböző lehetőségei vannak. Ha biztos szeretne lenni benne, hogy a megrendelt gyűrű tökélete méretben érkezik majd, a legjobb, ha megrendeli ingyenes gyűrűméretezőnket.

Ha van otthon tolómérője, azzal is pontosan meg tudja határozni gyűrűméretét. Csak mérje le a belső átmérőjét egy gyűrűnek, ami jó az ujjára a tolómérővel. Ezután nézze meg gyűrűméret táblázatunkat, és megkapja a helyes gyűrűméretet.

Amennyiben tudja gyűrűméretét, de nem tudja átváltani, a Gyűrűméret táblázat segítségére lesz

Hogyan rendelhetek gyűrűméretezőt?

Ingyenesen megrendelheti, küldjön nevét és címét tartalmazó e-mailt a ringsizer@GLAMIRA.hu "Gyűrűméretező rendelés" tárggyal, vagy töltse ki a kiválasztott termék oldalán található nyomtatványt. Ha a “Találja meg méretét” link-re kattint, melyet a “Gyűrűméret” részben talál, a felugró ablakban kinyílik egy link, kitölti az ebben található nyomtatványt és máris küldjük az ingyenes gyűrűméretezőt.

Mit tegyek, ha gyűrűméretezőm nem érkezett meg?

Ha küldtünk Önnek egy gyűrűméretezőt, és 7 napon belül nem kapta meg, kérjük, jelezze ezt vevőszolgálatunknak e-mailben. Előfordul, hogy valami elveszik a postán. Ha ez történt, azonnal küldünk Önnek egy másikat.

Mit tegyek, ha ékszerem eltört?

Visszaküldheti nekünk javításra az ékszert. Visszaküldés előtt kérjük, ide kattintva.olvassa el a „Visszáru Irányelvek”-eket.

Hogyan ápoljam ékszerem?

Tisztítsa ékszerét tiszta, nedves pamuttal, vagy mikró szálas kendővel. Az ezüst ékszert jól szárítsa meg mielőtt elteszi, hogy elkerülje a foltok kialakulását. Az ezüst ékszerekhez használjon ezüstfényesítéshez való kendőt, általános tisztításhoz. Ha ékszere már tiszta, tárolja ékszerdobozban, az egyes ékszereket puha anyaggal elválasztva egymástól, vagy ékszerzacskóban. Így megelőzheti, hogy a különböző ékszerek összekarcolják egymást. Általánosságban kerülje a vízzel való hosszan tartó érintkezést, például ne zuhanyozzon vagy ússzon, amikor ékszert visel. Ne érintkezzenek az ékszerek tisztítószerekkel, vagy más vegyszerekkel, mint testápoló, hajspray, napolaj, vagy bármilyen olaj. Nem ajánljuk az extrém meleget, forró vizet, gőzt és az ultrahangos tisztítókat sem.

Mit tegyek, ha a rendelt termék nem olyan, mint amit szerettem volna?

Kattintson ide ahol a visszárukkal kapcsolatban mindenre kiterjedő tájékoztatást talál.

Ha online vásárolok ajándékot, de nem megfelelő a méret, vagy nem tetszik az ajándékozottnak, vissza tudom küldeni?

Amennyiben nem biztos abban, hogy megfelelő a termék, 60 napon belül visszaküldheti. Kattintson ide a visszárukkal kapcsolatos további információkért.

Milyen javításokat nem fedez a garancia?

Gyártási előírásainkkal ősszhangban, a méret függvényében változik a modell és ötvözet, a gravírozás és az egyéb javítások a megrendelt termék(ek) vonatkozásában járhatnak költséggel vagy lehetnek díjmentesek. Ezt azután tudjuk megmondani, miután megvizsgáltuk kérését. További információért, kérjük, kattintson a következő linkre: https://www.glamira.hu/return-policy/

A garancia nem érvényesíthető átméretezésre, gravírozásra, ill. a következő javításokra:

  • A fekete és fehér nemesícél ékszerek esetében az átméretezés nem lehetséges,
  • A gravírozást nem lehet fehér vagy fekete nemesacél termékekből kivenni,
  • A titanból készült termékek átméretezése nem lehetséges,
  • A gravírozást nem lehet titanból készült termékekből kivenni.

Javításra kiegészítők nélkül küldje a terméket. Minden, ami a szállítás során esetleg történik a termékkel/termékekkel az Ön felelőssége. A tanúsítványt és az ajándékdobozt nem küldjük vissza javítás után. Ha szüksége van ajándékdobozra, jelezze nekünk, de ebben az esetben a szállítási költséget ki kell fizetnie. Erről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást.

FONTOS INFORMÁCIÓ: A javítás és az újraméretezés a decemberi ünnepi megrendelések miatt hosszabb időt vehet igénybe a megadottnál. Kérjük, hogy kéréseivel kapcsolatban vegye ezt figyelembe.