VÁSÁRLÁSI GYIK
Nem, nem szükséges GLAMIRA fiókkal rendelkeznie, vendégként is adhat le rendelést. Ellenben a GLAMIRA fiók számos előnnyel rendelkezik. Például lehetősége van módosítani vagy törölni a rendelését a leadást követő 30 percen belül. Ezen felül bármikor bejelentkezhet fiókjába és a rendeléstörténetben megtekintheti a rendelés állapotát. A GLAMIRA fiók létrehozása nagyon egyszerű és nem tart sokáig.
A GLAMIRA kizárólagos online működésének köszönhetően nincsenek felesleges üzletfenntartási költségei, mint azon kereskedőknek, akik boltokat üzemeltetnek. További információért tekintse meg az Árképzési irányelveinket.
Az Életre szóló garancia biztosítja, hogy a gyártói hibákra visszavezethető összes problémát időkorlát nélkül a gyártó orvosolja. Bővebb információért tekintse meg a Visszatérítési irányelveinket.
Weboldalunk teljes körű felhatalmazást ad a megvásárolni kívánt termék testreszabására. Számos lehetőséget kínálunk fémek, drágakövek, karát és egyéb termékjellemzőkre vonatkozóan, mint például a szélesség, vastagság, profil és felület (felszín) függvényében is.
A GLAMIRÁNAK saját belső csapata van. Minden tervezés GLAMIRA tervezők által készül.
Minden GLAMIRA terméket személyre szabottan a legelejéről gyártunk le azokkal a tulajdonságokkal, amikkel a vásárló a megrendelést leadta. Nincsenek termékeink készleten, minden egyes termékünk keresztülmegy a gyártási folyamaton. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a gyártási idő a lehető legrövidebb legyen és a lehető leghamarabb kiküldhessük a megrendelést. Amikor kiválaszt egy ékszert a honlapunkon, látni fog egy arra a termékre vonatkozó becsült szállítási időt. Amennyiben egy közelgő különleges eseményre vásárol, különböző szállítási opciók közül választhat, hogy minél előbb megkapja a rendelést.
Igen, néhány részlet gyűrűméret, logó eltávolítása vagy hozzáadása, gravír) megváltoztatása lehetséges vagy akár törölheti is a megrendelést a leadást követő 30 percen belül. Ehhez először be kell jelentkeznie a GLAMIRA fiókjába. Bejelentkezve a 'Fiókom'-ra kattintva megtekintheti a rendeléseit és módosíthatja vagy törölheti azokat. A rendelés módosítása vagy törlése csak a vásárló által kivitelezhető, az ügyfélszolgálat ezt nem tudja megtenni.
Ha úgy dönt, hogy módosítja megrendelését, akkor ezt könnyedén megteheti weboldalunkon a vásárlást követő 3 napon belül. Felhívjuk a figyelmét, hogy lemondás csak a megrendelés leadásától számított egy napon belül lehetséges. A megrendelés módosításához vagy lemondásához kövesse az alábbi lépéseket:
1 - Jelentkezzen be a GLAMIRA fiókjába. Ha még nincs GLAMIRA fiókja, akkor egyszerűen létrehozhat egyet, ha rákattint az oldal tetején található BEJELENTKEZÉS / REGISZTRÁCIÓ gombra.
2 - A bejelentkezés után lépjen a "Fiókom" oldalra, és kattintson a bal oldali menüből a "Megrendeléseim" elemre.
3 - Keresse meg megrendelését, és kattintson a „Törlés” gombra a megrendelés törléséhez, vagy kattintson a „Szerkesztés” gombra a megrendelés részleteinek módosításához. Ha a „Törlés” gomb nem jelenik meg, megrendelését már nem lehet lemondani.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés lemondása és módosítása késéseket okozhat. Késedelem esetén értesítjük az aktualizált kézbesítési dátumról.
*A lemondási és módosítási kérelmek csak azokra a megrendelésekre érvényesek, amelyek amelyek gyártási folyamata nem fejeződött be.
A GLAMIRA jelenleg csak online értékesítéssel szolgálja ki vásárlóit annak érdekében, hogy a legszélesebb választékot tudja biztosítani.
Jelenleg nem állunk szerződésben egyetlen értékesítővel sem. Amennyiben egy kereskedőnél GLAMIRA terméket talál, az nem eredeti GLAMIRA termék és nem jogosult a garanciánkra.
Nem tudunk mintadarabot küldeni, de nagyon rugalmas a Visszatérítési irányelvünk, így nem kell aggódnia, ha a termék nem fogja elnyerni a tetszését. Visszatérítési Szabályzatunk lehetőséget ad, hogy az átvételt követő 60 napon belül visszaküldje a terméket, amennyiben az megfelel a szabályzatban leírtaknak. Bővebb információért tekintse meg a Visszatérítési irányelvünket.
Ne aggódjon, amennyiben a gyűrű méretet nem sikerült eltalálni. Nyugodtan küldje vissza egy ingyenes átméretezésre az átvételt követő 60 napon belül. Bővebb információért tekintse meg a Visszatérítési Szabályzatunkat.
A bolti kredit egy olyan fizetésre szolgáló eszköz, mely GLAMIRA számláján található. Lehetővé teszi, hogy ékszert vásároljon tőlünk anélkül, hogy a bankkártyáját kéne használnia.
A GLAMIRA bolti kredit addig él, ameddig GLAMIRA fiókkal rendelkezik, nincs lejárati ideje.
A GLAMIRA ajándékdoboz minden megrendeléshez ingyenesen jár, külön nem megvásárolható.
Igen, a rendelés leadásakor élhet ingyenes gravírozási lehetőségünkkel.
Amennyiben a kiválasztott termék gravírozható, a termék nézetében megjelenik a gravírozás opció.
A GLAMIRÁNÁL a vásárlás olyan, mintha egy saját ékszerüzlete lenne. Könnyedén megtalál bármilyen terméket és megtekintheti azokat bármilyen fém és kő kombinációval. Az üzlet minden nap elérhető könnyedén az otthonából, irodából vagy akár a sarki kávézóból miközben a barátaival cseveg.
A GLAMIRA online üzlete különböző fizetési opciókat kínál Önnek és ügyfélszolgálata bármilyen helyzetben szívesen kisegíti. Ezen kívül semmi mást nem kell, tennie csak leadni a rendelést és várni, hogy megérkezzen a futár. Termékét gondosan fogjuk legyártani, ahogyan azt megrendelte és kiszállítjuk Önnek. Mindezt versenyképes áron és a legkiválóbb minőségben kínáljuk. Szánjon rá egy kis időt, böngéssze át kínálatunkat és fedezze fel az előnyöket.
Amennyiben visszaigazoló e-mailt vár, de nem kapta meg, kérjük győződjön meg róla, hogy a fizetés megtörtént. Amennyiben a fizetés sikeres volt, kérjük ellenőrizze a spam mappáját, mert lehetséges, hogy ott ragadt. Amennyiben továbbra sem találja az emailt, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Kérjük ne felejtsen el hozzáadni bennünket a biztonságos email címek listájához, amennyiben fiókja kiemelten biztonságos szűrésre van állítva. Ügyfélszolgálatunkat elérheti az alábbi linkről: https://www.glamira.hu/contact/
Nem, gyűrűink nem üregesek belül. Termékeink tömörek és olyan ötvözettel gyártjuk le, amilyennel a vásárló megrendelte.
A GLAMIRA üzletei országspecifikusak és más országba való szállítás nem lehetséges, miután az adott országra vonatkozó szállítási szabályoknak és adóknak megfelelően működünk. Amennyiben másik országba szeretné kérni a rendelést, kérjük az adott országhoz tartozó online GLAMIRA üzletben adja le rendelését.
Ennek legegyszerűbb módja, ha ingyenes gyűrűméretezőt rendel tőlünk. A gyűrűméretező egy műanyag eszköz, melyet az ujjára húzhat, mint egy gyűrűt és meghatározhatja vele a méretét. Megrendelheti, ha bármelyik gyűrűnket megnyitja és rákattint a "határozza meg a méretét"-re. További információért kérjük tekintse meg a Gyűrűméretező útmutatónkat.
Az ékszer képét a weboldalon tudják megtekinteni a 3D-s ábrázolással együtt a termék nézetében. Néhány terméknél vásárlók által feltöltött képet is találhat, ha legörget a lap aljára.
Ha meglepetést tervez, de nem biztos a gyűrű méretében, megrendelheti átlagos gyűrűméretben és visszaküldheti a rendelését 60 napon belül egyszeri, ingyenes átméretezésre.
Az átlagos gyűrűméret a nőknél 52-54, a férfiaknál pedig 60-62. További információért kérjük tekintse meg a Gyűrűméretező Útmutatónkat.
Minden GLAMIRA termék személyre szabottan, a vásárló igényei szerint kerül legyártásra. Nincsenek termékeink készleten, minden termékünk keresztülmegy a gyártási folyamaton. Éppen ezért arra kérjük a vásárlóinkat, hogy amennyiben lehetséges, kerüljék az egyszerre több tétel megvásárlását. Kérjük ne felejtse el, hogy 60 napos Visszatérítési irányelvvel rendelkezünk és mindent megteszünk azért, hogy kielégítsük a vásárlók igényeit a megrendelt terméket illetően. Amennyiben a méret nem felel meg vagy nem tetszik a rendelése, szívesen segítünk Önnek. Azok a megrendelések, melyekben több azonos termék szerepel, valószínűleg törölve lesznek még mielőtt megkezdenénk a gyártást.
Igen, módosíthatja a megrendelését a leadást követő 30 percen belül. Először jelentkezzen be a GLAMIRA fiókjába. Miután belépett, kattintson a "Fiókom" menüpontra és válassza ki a rendelései megtekintését, majd a módosítást. Ez a művelet csak a vásárló által kivitelezhető, az ügyfélszolgálat ezt nem tudja megtenni.
Miután a gyártási- és visszárurendszerünk teljesen automatikus módon üzemel, manuálisan nem tudunk semmilyen módosítást kivitelezni. A méret megváltoztatása csak azután válik lehetővé, hogy a visszáru nyomtatványt kitöltve beírja az új méretet és azt benyújtja hozzánk. Kérjük várja meg, míg a termék megérkezik Önhöz és kövesse a méretváltoztatáshoz szükséges utasításokat. Időközben ingyenes gyűrűméretezőt is igényelhet, hogy meggyőződjön a pontos méretről.
A GLAMIRA vouchereknek csak a GLAMIRA weboldalán keresztül tud hozzájutni kampányok idején, hírlevelek által vagy közösségi média oldalunkról. Nem működünk együtt egyetlen harmadik féllel sem. Kérjük, iratkozzon fel hírlevelünkre és kövessen bennünket a közösségi médiában, hogy értesüljön az akcióinkról.
Feliratkozhat hírlevelünkre és követhet minket a közösségi médiában, hogy vouchert vagy kedvezményt szerezzen.
Amikor a terméket hozzáadja a bevásárlókosarához és a fizetéshez lép, látni fog egy Ajándékkártya/Utalvány mezőt a fizetési mód nézetében a bal oldalon. Kérjük írja be a kódot mielőtt véghez viszi a fizetést és győződjön meg róla, hogy a kedvezmény levonásra került. A kedvezményeket a rendelés leadása után nem lehet érvényesíteni.
Amikor a terméket a bevásárlókosárba helyezi és a fizetéshez megy, a fizetési módok között megtalálja majd a bolti kredit funkciót legfelül. Kérjük vegye figyelembe, hogy a bolti kredit, mint fizetési mód, csak abban az esetben jelenik meg, amennyiben rendelkezik elérhető kredittel a GLAMIRA fiókjában.
Nincs. Jelenleg nem tudunk katalógust küldeni, miután széles választékunkat a honlapon meg tudja tekinteni és közben személyre is tudja szabni. Termékeink csak egy karnyújtásra vannak Öntől.
Kérjük ellenőrizze, hogy minden mezőt helyesen töltött-e ki. A számlázási címnek azonosnak kell lennie azzal a címmel, ami a címei között elmentve szerepel. Amennyiben további problémái merülnek fel a rendelésnél, kérjük azonnal keresse fel az ügyfélszolgálatunkat.
Minden GLAMIRA terméket hitelesítő tanúsítvánnyal küldünk. A GL tanúsítványos gyémánttal rendelkező termékek saját gemológusaink által hitelesített, gondosan megvizsgált és kiválogatott gyémántok. A GL tanúsítványos gyémántok a Kimberly folyamatnak megfelelően etikai úton kerülnek beszerzésre.
A GIA a Gemological Institute of America rövidítése, mely a világon a legelterjedtebb és legmegbízhatóbb gyémánt besorolásért felelős intézmény. A GLAMIRA GIA és GL tanúsítványos gyémántokkal is foglalkozik. Mindkét tanúsítvány garantálja a terméken felhasznált gyémánt eredetiségét. Az egyetlen különbség a GL és a GIA tanúsítványos gyémántok között az, hogy a GL tanúsítvány a saját gemológusaink által lesznek kiállítva, mely egy ingyenes szolgáltatás és a vásárlás magában foglalja. A GIA tanúsítvány csak a GIA által szerezhető be, mely egy fizetendő szolgáltatás. Kérjük látogassa meg a Gyémánt tanúsítvány oldalunkat, hogy részletesebb információt kapjon a gyémántok besorolásáról.
Igen, az Ön terméke azonos lesz azzal, amit a weboldalon lát. Kérjük vegye figyelembe, hogy a weboldalon a termékre ráközelítve a valós mérettől nagyobbnak tűnik a termék. Kérjük, minden esetben tekintse meg a termék méreteit, hogy valós elképzelése legyen arról.
Nem, a gravírozás nem fogja meghosszabbítani a gyártási folyamatot.
Nem, nem mentjük azokat. Weboldalunkon a vásárlás 100%-osan biztonságos és a fizetési tranzakció titkosított. Nem mentjük el a kártyaszámát és a kódját sem. Bővebb információért, kérjük, tekintse meg a Adatvédelmi irányelvünket.