Ne felejtse, az átlagos női gyűrűméret 52-54-es , az átlagos férfi pedig 60-62-es között van.
Ha nem biztos a gyűrűméretben, ne aggódjon! A Glamira a szállítástól számított 60 napon belül egy alkalommal szívesen és ingyenesen átméretezi gyűrűjét.
Itt van néhány módzser amivel meghatározhatja gyűrűméretét:
Itt van néhány módzser amivel meghatározhatja gyűrűméretét:
1. Ingyenes gyűrűméretezőnk kinyomtatásához kattintson a követlkező linkre: link, kövesse az egyszerű utasításokat és meg gyűrűméretét.
2. Ingyenes Glamira gyűrűméretező megrendeléséhez, küldjön e-mailt nevével és pontos címével a e-mail címre, és a tárgyba írja, hogy "Gyűrűméretező rendelés", vagy töltse ki a nyomtatványt.
80 088 501 telefonszámon is elérhet minket Vevőszolgálatunk örömmel lesz segítségére!
RENDELJEN INGYENES GYŰRŰMÉRETEZŐT
A kiszállítás becsült ideje automatikusan kerül kiszámításra az előállítási idő és a várható szállítási hosszúság figyelembe vételével és azzal a feltételezéssel, hogy rendelése sikeresen feldolgozásra kerül a mai napon. Az aktuális kiszállítási dátum eltérhet függően a szállítási helytől és az Ön fizetésének státuszától.
Rendelése feldolgozásra kerül, amint az Ön fizetési folyamata lezárul. Amennyiben az Ön fizetése később érkezik vagy rendelése banki átutalással készült, a becsült kiszállítási idő újra számításra kerül attól a dátumtól, amikor a fizetése megérkezik.
Meghosszabbítottuk 60 napos visszaküldési szabályzatunkat az ünnepi szezonra, hogy minden kétség nélkül előre beszerezhesse ajándékait. Visszaküldheti megrendelését 2022. Február 15-ig.
Érvényes a 2021. November 1. után leadott megrendelésekre. A visszatérítési kérelmekre a visszaküldési feltételek vonatkoznak. Kérjük, olvassa el az Elállás részt ide kattintva.
Testre szabhatja és megrendelheti termékeit most, és odaajándékozhatja szeretteinek még azelőtt, hogy a termékek legyártásra és kiszállításra kerülnek. Amint leadta rendelését, kap egy emailt a rendelés megerősítéséről, mely tartalmazza a linket az adott termék ajándéktanúsítványának elkészítéséhez. Így tudathatja szerettével, hogy hamarosan egy különleges és személyes ékszert fog kapni.
A GLAMIRA ajándéktanúsítvány azonnal elérhető, és tetszése szerint elküldheti emailben vagy letöltheti és kinyomtathatja.
Az átlagos női tenisz- és bőr karkötő mérete 18 cm az átlagos férfi bőr karkötő mérete pedig 20 cm. Karperec esetében az átlag majdnem Ø 60 mm / 18 cm, ami honlapunkon a közepes méretnek felel meg.
"Az alábbi módszerekkel állapíthatja meg karkötője méretét:
"Az alábbi módszerekkel állapíthatja meg karkötője méretét:
1. Nyomtasson ki egy példányt ingyenes karkötőmérőnkből. Egyszerűen kattintson a linkre, kövesse az útmutatásokat és állapítsa meg karkötője méretét!
2. Rendelhet GLAMIRA karkötőmérőt. Ehhez töltse ki az alábbi űrlapot vagy írjon emailt a service@glamira.hu címre neve és címe megadásával.
Akkor se aggódjon, ha nem teljesen biztos a karkötő méretében. Ha nem jó a méret, 60 napos visszatérítési szabályunknak köszönhetően visszaküldheti a karkötőt, és vásárolhat egy megfelelő méretűt.
AU SECOURS, UNE QUALITÉ DÉPLORABLESEGÍTSÉG, SZIGORÚ MINŐSÉG
Bonjour,
Voici le récit de ma mésaventure avec ce site internet que je ne recommande absolument pas !!!!!!!
Modéle de bague de FIANÇAILLES « DAMARA or blanc saphir blanc AAA en taille 44 ».
Achat en décembre 2018 pour un prix de 412€ plus 20€ pour une fabrication sur mesure en taille 44.
Bague qui m’a été offerte le 21 mars 2019 par mon homme pour une demande en fiançailles. Donc bijou très important dans la vie d’une femme.
Bijoux que je suis censé garder toute ma vie.
1er problème qui survient en date du 24 juillet 2019 bague qui jaunit. J'ai donc renvoyé la bague suite à la demande de Glamira pour expertise. Verdict il faut re faire le rhodiage. Donc envoie via DHL.
Ensuite 6 janvier 2020 de nouveau problème de jaunissement et l’or qui devient terne sans aucune brillance ainsi que le saphir blanc.
C'est repartie pour un renvoi à Glamira qui de nouveau refait un rhodiage.
31 janvier 2020 rebelote et là Glamira me proposer de me refaire totalement la bague et m’explique que peut être le problème vient de la qualité de l'or blanc lors de la création de la bague. J’accepte donc cette solution.
Et aujourd’hui 27 mai 2020 même stade que ma 1ère demande de juillet 2019.
La bague est de nouveau jaunie, or blanc terne et saphir blanc opaque sans aucun reflet.
Bref une catastrophe.
À la vue de tous ces désagréments j’ai donc été faire quelques recherches d'avis de le site internet Glamira sur des forums de satisfaction client. Et la stupeur, je ne suis absolument pas la seule dans ce cas. Sur ces forums (ex : Mariage.net) il pleut des commentaires négatifs sur ce site internet. Clients qui se plaignent que l’or blanc devient jaune, d’autres avec des bagues à 2 couleurs ou l’une des couleurs disparaît, pierres qui tombent sans aucune raison….. Bref une hécatombe.
Donc maintenant je ne souhaite en aucun cas garder cette bague que j'ai renvoyé en date du 29 mai 2020.
Je ne veux ni un re re re re rhodiage, ni un échange, ni une nouvelle fabrication…je veux juste être Remboursé afin de pouvoir aller acheter une bague de fiançailles qui ne jaunira pas qui ne ternira pas bref une bague de fiançailles digne de ce nom.
Je suis extrêmement peiné, triste et dessus.
J'ai toujours fait preuve de compréhension et accepté les arrangements que ma fait Glamira pour rhodiage ou nouvelle bague, mais la stop. J'en ai assez.
Donc sincèrement je vous conseil de passer votre chemin, et de ne pas être attiré par les prix compétitifs ou leur garantie à vie.
En effet garantie à vie mais tout les 1 mois voir 2 mois il faudra leur renvoyer votre bijoux, qui est soit dit en passant et à renvoyer en BulgarieÜdvözlöm! Itt van egy történetem a szerencsétlenségemről ezzel a weboldallal, amit egyáltalán nem ajánlok!!!!!!! ELjegyzési gyűrű modell "DAMARA fehérarany fehér zafír AAA 44-es méretben". 2018 decemberében vásároltam 412 € plusz 20 € áron, egyedi 44-es méretre. Gyűrűt 2019. március 21-én kaptam a férjemtől eljegyzési kérésre. Nagyon fontos ékszer egy nő életében. Ékszer, amit egész életemben meg kell őriznem. 1. probléma, ami 2019. július 24-én jelentkezik gyűrű, ami sárgul. Így hát Glamira szakértői kérésére visszaküldtem a gyűrűt. Ítélet szerint újra kell végezni a ródium bevonatot. Tehát küldje el DHL-en keresztül. Aztán 2020. január 6-án ismét a sárgulás és az arany, ami fénytelenné válik, valamint a fehér zafír probléma. Itt ismét visszatérünk a Glamirához, amely ismét ródium bevonatot készít. 2020. január 31-én ismét, és ott Glamira felajánlja, hogy csináljam át teljesen a gyűrűt, és elmagyarázza, hogy a probléma talán a fehér arany minőségéből adódik a gyűrű elkészítése során. Ezért elfogadom ezt a megoldást. És ma, 2020. május 27-én ugyanaz a stádium, mint a 2019. júliusi 1. kérésem. A gyűrű ismét megsárgult, fénytelen fehérarany és átlátszatlan fehér zafír, tükröződés nélkül. Röviden: katasztrófa. Mindezen kellemetlenségekre való tekintettel ezért némi kutatást végeztem a Glamira webhely véleményéért az ügyfél-elégedettségi fórumokon. És a kábulat, ebben az esetben egyáltalán nem én vagyok az egyetlen. Ezeken a fórumokon (pl.: Mariage.net) esnek a negatív megjegyzések erre a webhelyre. Azok az ügyfelek, akik panaszkodnak, hogy a fehér arany sárgává válik, mások kétszínű gyűrűkkel, ahol az egyik szín eltűnik, kövek, amelyek ok nélkül hullanak le….. Röviden, egy hekatom. Tehát most nem szeretném megtartani ezt a gyűrűt, amelyet 2020. május 29-én küldtem vissza. Nem akarok újra ródium bevonatot, cserét vagy új gyártást... csak azt szeretném, ha visszakapnám az árát. azért, hogy el tudjunk menni és vásárolni egy olyan eljegyzési gyűrűt, ami nem sárgul és nem szennyeződik, egyszóval a névhez méltó eljegyzési gyűrűt. Rendkívül fájdalmas vagyok, szomorú és vége. Mindig megértést tanúsítottam, és elfogadtam a Glamira által a ródium bevonattal vagy egy új gyűrűvel kapcsolatos megállapodásokat, de a megállást. elegem van. Ezért őszintén azt tanácsolom, hogy járja az utat, és ne vonzza a versenyképes árakat vagy az élettartamra szóló garanciát. Valójában egy életre garantált, de 1 havonta vagy akár 2 havonta vissza kell küldened nekik az ékszereidet, amelyeket egyébként vissza kell küldeni Bulgáriába
CARAMELLA - LE FEUVRE Ellenőrzött vásárlók
AU SECOURS, UNE QUALITÉ DÉPLORABLE
SEGÍTSÉG, SZIGORÚ MINŐSÉG
Bonjour,
Voici le récit de ma mésaventure avec ce site internet que je ne recommande absolument pas !!!!!!!
Modéle de bague de FIANÇAILLES « DAMARA or blanc saphir blanc AAA en taille 44 ».
Achat en décembre 2018 pour un prix de 412€ plus 20€ pour une fabrication sur mesure en taille 44.
Bague qui m’a été offerte le 21 mars 2019 par mon homme pour une demande en fiançailles. Donc bijou très important dans la vie d’une femme.
Bijoux que je suis censé garder toute ma vie.
1er problème qui survient en date du 24 juillet 2019 bague qui jaunit. J'ai donc renvoyé la bague suite à la demande de Glamira pour expertise. Verdict il faut re faire le rhodiage. Donc envoie via DHL.
Ensuite 6 janvier 2020 de nouveau problème de jaunissement et l’or qui devient terne sans aucune brillance ainsi que le saphir blanc.
C'est repartie pour un renvoi à Glamira qui de nouveau refait un rhodiage.
31 janvier 2020 rebelote et là Glamira me proposer de me refaire totalement la bague et m’explique que peut être le problème vient de la qualité de l'or blanc lors de la création de la bague. J’accepte donc cette solution.
Et aujourd’hui 27 mai 2020 même stade que ma 1ère demande de juillet 2019.
La bague est de nouveau jaunie, or blanc terne et saphir blanc opaque sans aucun reflet.
Bref une catastrophe.
À la vue de tous ces désagréments j’ai donc été faire quelques recherches d'avis de le site internet Glamira sur des forums de satisfaction client. Et la stupeur, je ne suis absolument pas la seule dans ce cas. Sur ces forums (ex : Mariage.net) il pleut des commentaires négatifs sur ce site internet. Clients qui se plaignent que l’or blanc devient jaune, d’autres avec des bagues à 2 couleurs ou l’une des couleurs disparaît, pierres qui tombent sans aucune raison….. Bref une hécatombe.
Donc maintenant je ne souhaite en aucun cas garder cette bague que j'ai renvoyé en date du 29 mai 2020.
Je ne veux ni un re re re re rhodiage, ni un échange, ni une nouvelle fabrication…je veux juste être Remboursé afin de pouvoir aller acheter une bague de fiançailles qui ne jaunira pas qui ne ternira pas bref une bague de fiançailles digne de ce nom.
Je suis extrêmement peiné, triste et dessus.
J'ai toujours fait preuve de compréhension et accepté les arrangements que ma fait Glamira pour rhodiage ou nouvelle bague, mais la stop. J'en ai assez.
Donc sincèrement je vous conseil de passer votre chemin, et de ne pas être attiré par les prix compétitifs ou leur garantie à vie.
En effet garantie à vie mais tout les 1 mois voir 2 mois il faudra leur renvoyer votre bijoux, qui est soit dit en passant et à renvoyer en BulgarieÜdvözlöm! Itt van egy történetem a szerencsétlenségemről ezzel a weboldallal, amit egyáltalán nem ajánlok!!!!!!! ELjegyzési gyűrű modell "DAMARA fehérarany fehér zafír AAA 44-es méretben". 2018 decemberében vásároltam 412 € plusz 20 € áron, egyedi 44-es méretre. Gyűrűt 2019. március 21-én kaptam a férjemtől eljegyzési kérésre. Nagyon fontos ékszer egy nő életében. Ékszer, amit egész életemben meg kell őriznem. 1. probléma, ami 2019. július 24-én jelentkezik gyűrű, ami sárgul. Így hát Glamira szakértői kérésére visszaküldtem a gyűrűt. Ítélet szerint újra kell végezni a ródium bevonatot. Tehát küldje el DHL-en keresztül. Aztán 2020. január 6-án ismét a sárgulás és az arany, ami fénytelenné válik, valamint a fehér zafír probléma. Itt ismét visszatérünk a Glamirához, amely ismét ródium bevonatot készít. 2020. január 31-én ismét, és ott Glamira felajánlja, hogy csináljam át teljesen a gyűrűt, és elmagyarázza, hogy a probléma talán a fehér arany minőségéből adódik a gyűrű elkészítése során. Ezért elfogadom ezt a megoldást. És ma, 2020. május 27-én ugyanaz a stádium, mint a 2019. júliusi 1. kérésem. A gyűrű ismét megsárgult, fénytelen fehérarany és átlátszatlan fehér zafír, tükröződés nélkül. Röviden: katasztrófa. Mindezen kellemetlenségekre való tekintettel ezért némi kutatást végeztem a Glamira webhely véleményéért az ügyfél-elégedettségi fórumokon. És a kábulat, ebben az esetben egyáltalán nem én vagyok az egyetlen. Ezeken a fórumokon (pl.: Mariage.net) esnek a negatív megjegyzések erre a webhelyre. Azok az ügyfelek, akik panaszkodnak, hogy a fehér arany sárgává válik, mások kétszínű gyűrűkkel, ahol az egyik szín eltűnik, kövek, amelyek ok nélkül hullanak le….. Röviden, egy hekatom. Tehát most nem szeretném megtartani ezt a gyűrűt, amelyet 2020. május 29-én küldtem vissza. Nem akarok újra ródium bevonatot, cserét vagy új gyártást... csak azt szeretném, ha visszakapnám az árát. azért, hogy el tudjunk menni és vásárolni egy olyan eljegyzési gyűrűt, ami nem sárgul és nem szennyeződik, egyszóval a névhez méltó eljegyzési gyűrűt. Rendkívül fájdalmas vagyok, szomorú és vége. Mindig megértést tanúsítottam, és elfogadtam a Glamira által a ródium bevonattal vagy egy új gyűrűvel kapcsolatos megállapodásokat, de a megállást. elegem van. Ezért őszintén azt tanácsolom, hogy járja az utat, és ne vonzza a versenyképes árakat vagy az élettartamra szóló garanciát. Valójában egy életre garantált, de 1 havonta vagy akár 2 havonta vissza kell küldened nekik az ékszereidet, amelyeket egyébként vissza kell küldeni Bulgáriába
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
THU
Tamás Benkő
Score
87%
Siófok
Nehezen, de nagyon jól választottam. A gyűrű gyünyörű, és a méret is jó lett. Köszönöma segítséget is.
Tamás Benkő Ellenőrzött vásárlók
Siófok
Nehezen, de nagyon jól választottam. A gyűrű gyünyörű, és a méret is jó lett. Köszönöma segítséget is.
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
PNL
Patricia
Score
93%
Zeer Tevreden!
Ik ben zeer tevreden over de sieraden,goede communicatie,zeer vriendelijk en uitgebreid uitgebreide keuze vlotte verdeling. Zal in de toekomst nog gebruik van maken.
Patricia Ellenőrzött vásárlók
Zeer Tevreden!
Ik ben zeer tevreden over de sieraden,goede communicatie,zeer vriendelijk en uitgebreid uitgebreide keuze vlotte verdeling. Zal in de toekomst nog gebruik van maken.
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
RCZ
Radim Lambert
Score
93%
Vse co od online shopu potrebujete
Kdyz nakupuju na internetu, chci tyto zakladni veci: bezproblemovou platbu, dodani, ktere slibuji, popr. minimalne dobra komunikace a vyrobek, ktery odpovida popisu. Toto vsechno jsem zde nasel, z tohoto duvodu muzu jen doporucit.
Radim Lambert Ellenőrzött vásárlók
Vse co od online shopu potrebujete
Kdyz nakupuju na internetu, chci tyto zakladni veci: bezproblemovou platbu, dodani, ktere slibuji, popr. minimalne dobra komunikace a vyrobek, ktery odpovida popisu. Toto vsechno jsem zde nasel, z tohoto duvodu muzu jen doporucit.
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
jFR
jerome
Score
100%
Glamira Ring Damara
la bague a été offert a bien aimé je suis tres heureux de la voir porter sa bague tous les jours. Merci Glamira.
jerome Ellenőrzött vásárlók
Glamira Ring Damara
la bague a été offert a bien aimé je suis tres heureux de la voir porter sa bague tous les jours. Merci Glamira.
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
MFR
Melissa
Score
100%
Glamira Ring Damara
j'acheté cette bague il n'y a pas très longtemps et je suis très satisfaite de la qualité et du prix. la bague me plait enormement.
Melissa Ellenőrzött vásárlók
Glamira Ring Damara
j'acheté cette bague il n'y a pas très longtemps et je suis très satisfaite de la qualité et du prix. la bague me plait enormement.
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
DUK
Dan Edmondson
Score
100%
Dazzling Look
Beautiful design, free delivery is a plus too! Hoping that my girlfriend loves it just as much as I did. Keeping my fingers crossed!
Dan Edmondson Ellenőrzött vásárlók
Dazzling Look
Beautiful design, free delivery is a plus too! Hoping that my girlfriend loves it just as much as I did. Keeping my fingers crossed!
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
KBE
Kasper
Score
100%
Erg tevereden!
De ring heeft me erg goed geholpen, ben erg dankbaar voor u! Zal u zeker aanraden aan mijn omgeving!
Kasper Ellenőrzött vásárlók
Erg tevereden!
De ring heeft me erg goed geholpen, ben erg dankbaar voor u! Zal u zeker aanraden aan mijn omgeving!
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
HNL
Helina
Score
93%
Goed service!
Fijne ring en ook mooi afgewerkt! Een duidelijke website, fijne webshop!
Helina Ellenőrzött vásárlók
Goed service!
Fijne ring en ook mooi afgewerkt! Een duidelijke website, fijne webshop!
Vélemény fordítása
Hasznos volt ez az értékelés?
0
0
eNL
eric
Score
93%
tijdloos sieraad
Mijn vrouw heb ik oprecht gelukkig gemaakt met deze mooie ring. Dank voor de goede afwikkeling!
eric Ellenőrzött vásárlók
tijdloos sieraad
Mijn vrouw heb ik oprecht gelukkig gemaakt met deze mooie ring. Dank voor de goede afwikkeling!
Nézze meg a GLAMIRA-ról szóló véleményeket és értékeléseket, így megtudhatja mások mit gondolnak a GLAMIRA termékeiről és szolgáltatásiról. Ön is megírhatja véleményét és megoszthatja tapasztalatait ha ellátogat termék oldalainkra. Összes GLAMIRA Termék Vélemények Megtekintése.
Fedezze fel, hogy mit gondolnak az ügyfelek a szolgáltatásainkról, több mint 10 000 véleménnyel egy független értékelési oldalon.
4.7Kiváló
SZÁLLÍTÁSI RÉSZLETEK
Kiszállítás Várható Időpontja:
Ingyenes Szállítást Végzi:
DHL
ingyenes szállítás
Ingyenes Gravírozás
Ingyenes Ajándék Doboz
Névtelen Csomagolási Opció
A VÁSÁRLÁS TOVÁBBI ELŐNYEI
60 Napos Visszatérítési PolitikaElkötelezettek vagyunk az Ön elégedettségével. Gravírozott vagy nem gravírozott; ha nincs megelégedve a választásával, akkor eredeti állapotában 60 napon belül küldje vissza.
60 Napos Átméretezési Politika Nagy dolgok apró részletekkel kezdődnek. A GLAMIRA segítséget nyújt a meglepetés titkainak megőrzésében és a gyűrű átméretezésében egyszeri alkalommal ingyenesen az átvétel első 60 napjáig
Életre Szóló GaranciaKiállunk az ékszereink minősége mögött, és minden egyes termékünkre életre szóló garanciát vállalunk. Minden megrendelést szakembereink gondossággal kezelnek, az első pillanattól kezdve. Élvezze a professzionális mestermű minőségét és nyugodjék meg, hogy egyedi dizájn ékszerei egész életen át fognak kitartani.
100% -os Elégedettségre Irányult ÜgyfélszolgálatA GLAMIRA ügyfélszolgálati csapat örömmel nyújt segítséget az élete egyik legszebb pillanatába. Küldetésünk az Ön elégedettsége; szánjon időt arra, hogy felfedezze a tökéletes modellt, miközben mi minden másra gondoskodunk.
Egyedi gyártású ékszerek egyedi termékazonosítóvalSzemélyre szabott terméke egyedülálló ékszer. Ennek bizonyítására egyedi termékazonosítót helyezünk el minden olyan terméken, amelyet kifejezetten az Ön számára készítünk. Az Ön egyedi termékazonosítója az életre szóló garancia jelzése is.
Gyors SzállításAz időzítés a kulcsszó, amikor egy meglepetés vagy egy esküvő szervezéséről van szó. A GLAMIRA büszkén kínálja a piac egyik leggyorsabb gyártási és szállítási időkeretét. Minden egyes rendeléshez ingyenes szállítást biztosítunk. Továbbá, ha rendelését meglepetésként szeretné megtartani, akkor egyszerűen válassza ki a névtelen csomagolás opcióját a fizetési szakasznál, és mi a terméket egy egyszerű csomagolásban, a GLAMIRA logó nélkül küldjük el Önnek.
A Briliánsok és Drágakövek hitelességi tanúsítványai Szakértőink minden egyes GLAMIRA gyémántot és drágakövet gondosan leellenőríznek, mielőtt a tanúsítványokat ki adnák rájuk. Minden egyes megrendeléshez tartozik egy tanúsítvány. Ha érdeklődik a GIA (Gemological Institute of America) által tanúsítványozott gyémántok iránt, az ügyfélszolgálati csapatunk szívesen segít Önnek.
Allergia Mentes AnyagokA legkiválóbb minőségű fémek és drágakövek amit a legyártás során felhasználunk teljesen allergiamentesek. Amikor ékszert visel, a kényelem annyira fontos, mint maga az ékszer. Célunk, hogy meggyőződjünk arról, hogy személyre szabott, egyedi tervezésű ékszerek nem csak jól néznek ki, hanem kényelmesek is.
Több éves tapasztalatA sokéves szakmai hozzáállás és a munkánk folyamatos javítása érdekében a GLAMIRA számos országon át terjedt el, és világszerte részlegei vannak. Rendelésével meggyőződhet hogy egy olyan ékszerdarabot vásárol, amely kimutatja a terület iránti elkötelezettséget és az évek tapasztalatait.
A Heilbronn Németországban alapított, kiváló minőségű 2008 ótaA németországi székhelyű GLAMIRA gyökerei különböznek más ékszerészektől, a két fő kulcsszónak köszönhetően: a minőség és a pontosság. A professzionális és fegyelmezett évek során létrehozott és tesztelt folyamatok lehetővé teszik számunkra, hogy kiváló minőségű szolgáltatást és ékszereket kínáljunk Ön számára.
Közvetlenül a forrásbólMinden drágakövek és ékszerek. Egy tipikus kiskereskedelemben, minden egyes modellnek a gyártási lépése befolyásolja a termék végső árát. Mi vagyunk a gyártók, akik a gyártási folyamatban a rendelés kezdetétől, a futárhoz továbbítják. A kereskedők, az importőrök, a nagykereskedők és a nagyüzemi áruházak tartózkodása révén hatalmas megtakarítást tudunk nyújtani ügyfeleinknek.
Konfliktus mentes gyémántok, drágakövek, és metálok. A nemesfémek és a drágakövek világszerte gyakran borzalmas körülmények között vannak kibányászva. A GLAMIRA-nál garantáljuk, hogy az ékszereink gyártásában használt gyémántok, drágakövek és fémek konfliktusmentesek, etikus forrásokból és erőszakmentes régiókból származnak, összhangban a Kimberley-folyamattal.