Ingyenes szállítás

  60 napos visszatérítés

 
   

Szállítási Szabályzat

Szállítási Költség és Kézbesítési Időpont

Az alapértelmezett szállítás a megrendeléssel ingyenes. A GLAMIRA nem tartalmazza a visszaküldött termékek szállítási költségeit.

Vásárlásakor kapni fog egy Várható Kiszállítási Dátumot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a várható kézbesítési dátum nem garantált időkeret a megrendeléshez. Automatikusan kerül kiszámításra a megrendelés, a gyártási és kézbesítési folyamat, valamint a szállítási cím feldolgozásához szükséges teljes időtartam alapján.

A megbecsült kiszállítási idő a fővárosokba történő kiszállításra alapul. Kérjük legyen tűrelmes a távoli területekre történő szállításokhoz. A GLAMIRA nem vállal felelősséget a távoli szállítmányokért olyan távoli területeken vagy régiókban, ahol a postai szolgáltatásoknak a nagy városoktól eltérő menetrendje van.

A gyorsabb szállítás érdekében kiválaszthatja az Express Szállítás vagy Prémium Szállítási opciókat. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a beállítások csak rövidítik a feldolgozáshoz és a megrendeléshez szükséges idő mennyiségét az ingyenes alapértelmezett szállítási időhöz képest. Azonban mem garantáljuk a konkrét kiszállítási határidőt. Banki átutalással történő fizetés esetén, vagy ha a fizetés nem azonnal megy keresztül, a becsült kézbesítési időt a fizetés beérkezésének napjától kell számítania. A GLAMIRA semmilyen felelősséget nem vállal, vagy nem téríti vissza a szállítási díjat ilyen késedelem alapján.

Biztosított szállítás

A rendelése kiszállítását a DHL fogja végrehajtani. A szállítási idő a cím a pontos helyétől függően változhat. Értesítést fog kapni, amikor a csomag elhagyja központunkat, és egy nyomon követési számot küldünk a vásárlás során megadott e-mail címre. Minden csomagunkat bíztosított. Kérjük, győződjön meg róla, hogy elérhető lesz a csomag átvételének időpontjában. A GLAMIRA a szállítás után semmilyen felelősséget nem vállal az elveszett vagy ellopott csomagokért. Ha a csomagja a elérhetőségi probléma miatt visszakerül a diszpécserhez, a GLAMIRA fenntartja a jogot arra, hogy megfizetteti az ügyfélnek az újraküldési költségeket.

Ha még nem kapott nyomkövetési számot, kérjük, ellenőrizze a spam / junk mappát is. Ha nem tudjaa nyomon követési számát, vagy ha a szállítási állapot több napig nem változott a szolgáltató weboldalán, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz, hogy megvizsgálhassa az ügyet. Bármilyen probléma esetén a GLAMIRA kapcsolatba fog lépni a szállítóval, hogy a problémát a lehető leggyorsabban és a lehető legkisebb kényelmetlenséggel megoldja.

Kérjük, ellenőrizze a csomagját, mielőtt elfogadja a szállítást. Ha a csomagja megsérült az átutazáskor, utasítsa el az átvételi elismervényt, és haladéktalanul nyújtson be követelést a fuvarozóval.

Kiszállítási Cím

Minden GLAMIRA üzlet helyi szervezetként működik, így más országba való szállítás nem lehetséges.

A szállítások csak fizikai otthoni vagy üzleti címekre lehetségesek. Olyan megrendelések esetében, amelyeket a számlázási címtől eltérő rendeltetési helyre kell szállítani, kérjük, győződjön meg róla, hogy a hitelkártya vagy a finanszírozó cég rendelkezik ezzel az alternatív szállítási címmel a fájlban, hogy ez ne okozzon késedelmet a megrendelés feldolgozásában.

Az Ön biztonsága érdekében a szállítási és számlázási címeket nem lehet megváltoztatni megrendelés konfirmációját követően. Ha nem lesz elérhető a megadott címen az ütemezett szállítási határidőn, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy ellenőrizze a szállítmány megtartásának lehetőségét, és későbbi időpontig elhalaszthatja.