Betöltés...

VISSZATÉRÍTÉSI SZABÁLYZAT

A GLAMIRA-nál elkötelezetten törekszünk a legszínvonalasabb termékek kiszállítására és a 100%-os ügyfélelégedettség elérésre. Amennyiben a megrendelt termékkel bármilyen okból nem elégedett és a termék megfelel a visszatérítési politikában meghatározott feltételeknek, a termék átvételétől számított 60 napon belül azt gravírozottan vagy gravírozás nélkül visszaküldheti.

Gravírozott ékszerek esetén csak akkor tudunk visszatérítést adni, ha a terméket 2020. augusztus 21-e után vásárolta. További információkért kérjük, olvassa el az alább található "Visszatérítés" szakaszt.

Kérjük, figyelmesen olvassa el ezt az oldalt, mielőtt visszaküldené a terméket.

GARANCIA

A GLAMIRA ékszereket nagy odafigyeléssel és minőségi anyagokból gyártjuk, ezért kiterjedt visszatérítést és garanciát tudunk biztosítani termékeinkre.

Minden GLAMIRA termékhez ingyenes Életre Szóló Gyártói Garancia garancia tartozik. Bármely gyártási hiba esetén a GLAMIRA örömmel megjavítja a terméket, amennyiben a termék megfelel az életre szóló garancia feltételeinek.

A kért termék megjavítása előtt minden egyes javításra váró terméket Minőségbiztosítási Csoportunk ellenőrzi. Ha Minőségbiztosítási Csapatunk véleménye szerint a károsodás nem a gyártásból származik, erről tájékoztatjuk Önt, valamint tudatni fogjuk, hogy a GLAMIRA javítási szolgáltatásai költségtérítés útján vagy más módon lehetségesek-e.

Az ingyenes életre szóló garancia csak a 2017. június 1-jétől vásárolt termékekre érvényes. A korábban vásárolt termékekre a termék átvételétől számított 2 éves garancia marad érvényben.

Életre Szóló Garancia és Javítási Feltételek

1. A garancia csak a gyártói hibákra érvényes, és nem terjed ki a balesetek, visszaélések, gondatlanság, jogosulatlan szervizelés vagy szokásos kopás okozta deformációkra és károkra.

2. A garancia érvényét veszti minden olyan esetben, ha a terméket bármilyen módon módosították, beleértve a gravírozást, átméretezést vagy harmadik fél, például egy másik ékszerész vagy a GLAMIRA-tól eltérő személy/vállalat által végzett javításokat.

3. Ha az ékszer bármely része (beleértve, de nem kizárólagosan kövek, láncok, klipek stb.) leesik, ne próbálja meg megjavítani, hanem az ékszert összes kiegészítőjével együtt küldje vissza. A GLAMIRA nem vállal felelősséget a hiányzó részekért vagy kövekért.

4. Az életre szóló garancia harmadik félre nem ruházható át.

A gyártói garancia nem terjed ki a következőkre:

  • A vegyszereknek, sminknek, úszómedencéknek, forró kádaknak vagy fürdőzésnek való kitettség miatt elszíneződés.
  • Általános kopásból vagy helytelen használatból eredő karcolódás, horpadás vagy repedés.
  • Elhajlott, elhasznált vagy kopott foglalatok, melynek következtében a kő kieshet, illetve gondatlanságból vagy más okból elveszhet.
  • Elveszett vagy ellopott kő (kövek).
  • A mindennapos használtat következtében elhasználódott termékek.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alábbi problémák a termék jellemzői, ezért nem tekinthetők hibának:

  • A kidolgozás enyhe szabálytalanságai és változatosságai.
  • A fém vagy a drágakő természetes tulajdonságai (pl. szín, belső zárványok stb.)

VISSZÁRUK

Visszaküldheti terméket a GLAMIRA-nak visszatérítés, átméretezés vagy javítás céljából.

A gyors és egyszerű visszatérítési folyamat érdekében kérjük, válassza ki a megfelelő visszáru típust és az űrlapon töltsön ki minden kötelező mezőt. A visszáru kérelmet a kötelező adatok hiányában nem tudjuk feldolgozni.

A visszáru megrendelési űrlap elküldését követően e-mail címére elküldjük a postázási címet és a kitöltött űrlap másolatot. Kérjük, az űrlapot nyomtassa ki és helyezze a visszaküldésre kerülő csomagba. Felhívjuk figyelmét, hogy visszáru kérelmét az online nyomtatványon szereplő információk alapján fogjuk elbírálni. A kinyomtatott űrlapon szereplő kézzel írott megjegyzést nem áll módunkban figyelembe venni.

A terméket (termékeket) szállítás előtt csomagolja be a biztonságosan. Javasoljuk, hogy a termékét egy biztosított, nyomon követhető szállítási móddal küldje el. A GLAMIRA nem vállal felelősséget az úton lévő áruk elvesztéséért illetve az azokat érő károkért.

A visszaküldési költségeket a GLAMIRA nem fedezi, az az ügyfelet terheli.

Kérem küldje vissza a következő címre:

GLMR EOOD
bul. Andrey Lyapchev №1A
Sofia 1756, Bulgaria

Csomagja megérkezését követően visszáru kérelmének elbírálása akár 2-4 munkanapot is igénybe vehet. Felhívjuk figyelmét, hogy az összes visszaküldött terméket Minőségbiztosítási Csapatunk ellenőrzi. A termék megvizsgálását követően, mielőtt bármilyen munkafolyamatot elkezdünk, tájékoztatjuk Önt az esetleges költségekről.

Ha bármilyen kérdése van, forduljon ügyfélszolgálati csapatunkhoz e-mailben a service@glamira.hu címen vagy telefonon: 80 088 501. Örömmel fognak Önnek segíteni.

Mielőtt a terméket a visszáruként, gravírozáshoz, átméretezéshez vagy javításra visszaküldené, kérjük, alaposan olvassa el az alábbi információkat.

RENDELÉS VISSZAVONÁSA

A termék teljes árának visszatérítéséhez az alábbi feltételeknek teljesülnie kell:

  • A terméket nem viselték és semmilyen használatra utaló jel nem látszik rajta, többek között, de nem kizárólagosan nem lehet rajta karcolás, horpadás, foltok és egyéb hibák.
  • Az eredeti címke sértetlen és nem lett eltávolítva. (Minden egyes nem gravírozott vagy gravírozott terméket egy fekete zsinóros címkével látunk el. Győződjön meg róla, hogy nem lett eltávolítva.)
  • Visszáru csomagja tartalmazza az összes kiegészítő elemet, például az eredeti díszdobozt, a tanúsítványokat és egyéb promóciós termékeket.
  • A termék nem lett átméretezve vagy módosítva.
  • A termék nem tartalmaz GIA tanúsítványos gyémántokat.
  • A termék a megrendelés kézhezvételétől számított 60 napon belül visszaküldésre került a GLAMIRA-hoz.

Az eredetileg kifizetett összeget térítjük vissza, a szállítási díj nélkül. Felhívjuk figyelmét, hogy akár 10 munkanapot is igénybe vehet, míg az összeg bankszámláján, illetve kártyáján megjelenik.

A bolti kredittel vásárolt termékek kizárólag bolti kreditre téríthetők vissza, pénzbeli visszatérítés ez esetben nem lehetséges. A bolti kredit nem váltható készpénzre, nem átruházható más részére és nem használható fel olyan szolgáltatásokra, mint az expressz kiszállítás vagy újraméretezés költségének fedezése.

ÁTMÉRETEZÉS

A GLAMIRA a nem gravírozott vagy gravírozott gyűrűt, a termék átvételétől számított 60 napon belül örömmel, ingyenesen átméretezi. Az egyéni vagy módosított termékek (speciális megrendelések, amelyeket az ügyfél specifikációi szerint terveztek és gyártottak) nem jogosultak ingyenes átméretezésre.

Felhívjuk figyelmét, hogy a gyűrűk csak a GLAMIRA oldalán megadott mérethatárokon belül méretezhetőek át. Egyedileg tervezett gyűrűkre (speciális megrendelések, amik a vásárlók egyéni kérései alapján kerültek megtervezésre és/vagy legyártásra) nem vonatkozik az ingyenes újraméretezés.

Az átméretezés kizárólag a gyűrű méretének változtatására vonatkozik. A gyűrű szélessége vagy vastagsága nem változtatható.

Kérjük, az ékszereket harmadik személlyel, például nem a GLAMIRA-nál dolgozó ékszerésszel, ne méreteztesse át, mert ez érvényteleníti az Életre Szóló Garanciát.

Az átméretezési folyamat a terméktől függően körülbelül 25 munkanapot vesz igénybe és az átméretezett gyűrűt semmilyen módon nem áll módunkban visszáru programunkba foglalni.

JAVÍTÁS

Terméke javításához, töltse ki a visszáru megrendelési űrlapot és kövesse a "VISSZÁRUK" szakaszban leírt lépéseket. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a terméket az ingyenes kiegészítők (ajándékdoboz, garanciakártya, tanúsítvány) nélkül küldi vissza, mert azokat nem fogjuk tudni megőrizni és a folyamat végén visszaküldeni.

Felhívjuk figyelmét, hogy a javítási folyamat a terméktől függően 25 munkanapot vesz igénybe.