Kik Vagyunk?

Az első áruházunkat 1999-ben Heilbronnban, Németországban alapítottuk, mely mai napig a központunkként üzemel. A fejlett ékszer szektorban szerzett nyolc éves sikeres tapasztalata során, a vállalat jelentős üzleti változásokon ment keresztül, hogy fejlessze kínálatát és bővítse ügyfélkörét. Egy kis ékszerészetből az európai ékszerészek egyik kulcsszereplőjévé válva, a GLAMIRA márkanév 2011-ben lett megalapítva. 2011 év végére a GLAMIRA Németországon kívül kiváló eredményeket ért el az Egyesült Királyságban és a spanyol piacon is.

2012-ben elkezdtük tervezni és létrehozni a saját termékeinket. Ez a stratégiai változás lehetőséget nyújtott arra, hogy aktívan belépjünk a nemzetközi piacra. Ugyanebben az évben a GLAMIRA megkezdte működését Ausztriában és Svájcban. 2013-ban a cég sikeresen folytatta terjeszkedését a nemzetközi piacokon Finnország, Olaszország, Dánia, Svédország és Franciaország meghódításával. Ezen növekedésnek köszönhetően a GLAMIRA saját gyártási létesítményeket indított Németországban.

A 2014-es év során a GLAMIRA megerősítette vállalati struktúráját, mely lehetővé tette a vállalkozásnak, hogy belépjen Nyugat-Európába és a főbb európai piacokon gyors fejlődéseket érjen el. 2016-ban a GLAMIRA folytatta terjeszkedését Kelet-Európa, Távol-Kelet, Amerika, Csendes-Óceán és Dél-Amerika piacain.

2019-re a GLAMIRA már egy vezető ékszervállalkozás, mely több, mint 60 országban van jelen, 6 bejegyzett irodával (Németország, Svájc, USA, Ausztrália, Bulgária és Törökország).

Mi, a GLAMIRA folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink vágyait professzionális és hatékony módon kielégítsük - a bizalom és a vállalati értékekkel összhangban. A GLAMIRA egy világszínvonalú E-kereskedelmi infrastruktúrát hozott létre, amely kielégíti a mai globális fogyasztók igényeit, gyors és magas színvonalú szolgáltatást nyújtva felhasználóinak a legújabb technológiák használatával.

GLAMIRA Nemzetközi