Kik Vagyunk?

Az első áruház 1999-ben alakult Heilbronnban, Németországban, amely továbbra is központi irodája. A fejlett ékszer szektorban szerzett nyolc éves sikeres tapasztalata során, a vállalat jelentős üzleti változásokon ment keresztül, hogy fejlessze kínálatát és bővítse ügyfélkörét. Miután a kis ékszer üzlet az európai ékszer ágazat egyik kulcsszereplőjévé vált, 2011-ben létrehozták a GLAMIRA kereskedelmi céget. 2011 végére a GLAMIRA kiváló eredményeket ért el mind az Egyesült Királyságban, és a Spanyol piacon

2012-ben kezdtük el tervezni és létrehozni a termékeinket. Ez a stratégiai változás lehetőséget nyújtott arra, hogy aktívan belépjen a nemzetközi piacra. Ugyanazon az éven a GLAMIRA Németország, Ausztriában és Svájcban is elkezdett kereskedni. 2013-ban sikeresen lépett be Dánia, Svédország és Franciaországi piacaiba. Ezek növekedéseknek köszönhetően a GLAMIRA saját gyártási létesítményeket indított Németországban. A GLAMIRA fáradhatatlanul dolgozik, hogy kielégítse az ügyfelek igényeit mind szakmailag, mind eredményesen összhangban a vállalati értékekkel az integritással és a bizalommal. A GLAMIRA kifejlesztett egy világszínvonalú E-Kereskedelem infrastruktúrát, amely megkönnyíti a mai globális fogyasztók igényeit. 2013 végére a GLAMIRA továbbra is további nemzetközi piacokra lépett, kiegészítve Finnországot és Olaszországot a növekvő portfóliójával. A 2014-es év során a GLAMIRA megerősítette vállalati struktúráját, amely lehetővé tette, hogy az üzleti vállalkozás bejusson Nyugat-Európa piacaiba, és gyorsan fejlődött a legfontosabb európai piacokon - és az USA-ban is. 2016-ban a GLAMIRA tovább bővítette üzleti tevékenységét Kelet-Európában és a Távol- Keleten.

GLAMIRA Nemzetközi